RESOLUCIÓ INT/3195/2005, de 8 de novembre, de convocatòria de concurs de canvi de destinació per a la provisió de llocs de treball de personal laboral fix i periòdic de caràcter discontinu del Departament d'Interior.

SecciónConcursos i Anuncis
Emisore. a. de Jocs i Apostes de la Generalitat
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

INT/3195/2005, de 8 de novembre, de convocatòria de concurs de canvi de destinació per a la provisió de llocs de treball de personal laboral fix i periòdic de caràcter discontinu del Departament d'Interior.

Vista la relació de llocs de treball vigent del personal laboral del Departament d'Interior;

Atès el que estableixen el VI Conveni col·lectiu únic d'àmbit de Catalunya del personal laboral de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i altra normativa d'aplicació;

Vist l'informe preceptiu de la Secretaria d'Administració i Funció Pública;

Vist que s'ha dut a terme el que disposa la normativa quant als drets que en aquesta matèria corresponen als representants dels treballadors;

En ús de les competències que m'atribueix la normativa vigent,

Resolc:

Article 1

Convocar concurs de canvi de destinació per a la provisió dels llocs de treball de personal laboral fix i periòdic de caràcter discontinu del Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya que es detallen a l'annex 2, d'acord amb les bases que figuren a l'annex 1 d'aquesta Resolució.

Article 2

Contra aquesta Resolució i les seves bases, que exhaureixen la via administrativa, els interessats poden formular reclamació administrativa prèvia a la via laboral davant el secretari general del Departament d'Interior, en el termini de 20 dies a comptar de l'endemà de la seva publicació al DOGC.

Denegada la reclamació o transcorregut un mes sense notificació de la resolució, els interessats poden interposar demanda davant la jurisdicció social, en el termini de dos mesos, d'acord amb el que preveu l'article 125.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en concordança amb l'article 69 de la Llei de procediment laboral. Així mateix, contra els actes definitius que es derivin de l'actuació de l'òrgan tècnic d'avaluació, els interessats poden formular reclamacions davant el secretari general del Departament d'Interior, en el termini de quinze dies a comptar de l'endemà de la notificació o exposició de l'acte corresponent.

Igualment, els interessats poden interposar qualsevol altra reclamació o recurs que considerin convenient per a la defensa dels seus interessos legítims.

Barcelona, 8 de novembre de 2005

Jordi Pardo i Rodríguez

Secretari general

Annex 1

Bases

.1 Llocs de treball objecte de la convocatòria

Es convoca concurs de canvi de destinació per a la provisió dels llocs de treball del Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya que figuren a l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.2 Participants

2.1 Pot prendre part en aquest concurs de canvi de destinació el personal laboral fix de l'Administració de la Generalitat, dins l'àmbit d'aplicació que estableix l'article 2 del VI Conveni col·lectiu únic de personal laboral de la Generalitat de Catalunya, que estigui en situació d'actiu o d'excedència voluntària i que reuneixi els requisits que especifiquen la base 3 i la relació de llocs de treball.

2.2 El personal laboral fix amb discapacitats pot participar en igualtat de condicions que la resta de concursants sempre que puguin desenvolupar les funcions dels llocs de treball sol·licitats.

.3 Requisits

3.1 Per ser admesos en aquest concurs de canvi de destinació, els aspirants han de complir els requisits que per a cadascuna de les modalitats s'especifiquen:

3.1.1 Trasllat: pertànyer a la categoria professional de guaita.

3.1.2 Canvi dins l'àrea: pertànyer a una categoria professional diferent a la de guaita, però que estigui inclosa a l'àrea de manteniment, oficis i serveis tècnics i es disposi de certificat d'escolaritat o capacitació provada.

3.1.3 Canvi fora de l'àrea: pertànyer a qualsevol de les categories del grup professional de les places convocades (grup E) d'altres àrees de funcions i es disposi del certificat d'escolaritat.

Les àrees de funcions de les categories professionals són les que s'especifiquen a l'annex 7 del VI Conveni col·lectiu únic.

3.2 Per tal que els treballadors en actiu puguin participar en qualsevol de les modalitats d'aquest concurs de canvi de destinació, ha d'haver transcorregut un període mínim de dos anys de treball efectiu en l'últim lloc de destinació obtingut per la mateixa modalitat.

3.3 Els requisits de participació s'han de reunir en la data de la publicació de la convocatòria al DOGC.

.4 Mèrits i capacitats

La valoració dels diferents mèrits i capacitats per a l'adjudicació dels llocs de treball s'efectuarà d'acord amb el que preveu l'article 23 del VI Conveni col·lectiu únic del personal laboral de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, d'acord amb els conceptes següents:

4.1 Capacitats professionals.

L'experiència i la capacitat professionals es valoren fins a 70 punts, d'acord amb el barem següent:

4.1.1 Per l'experiència en el desenvolupament de funcions iguals o similars de l'àrea corresponent en llocs de treball de l'àmbit d'aplicació del VI Conveni únic del personal laboral de la Generalitat de Catalunya, s'atorgaran fins a 30 punts, d'acord amb el barem següent:

a) Per l'experiència en el desenvolupament de funcions iguals a les corresponents als llocs convocats, a raó de 4 punts per any de serveis, fins a un màxim de 20 punts.

b) Per l'experiència en el desenvolupament de funcions similars a les corresponents als llocs convocats, a raó de 2 punts per any de serveis, fins a un màxim de 10 punts.

A efectes del còmput d'aquest mèrit es tindran en compte les fraccions inferiors a l'any, però no les inferiors a un mes.

4.1.2 Per valorar les capacitats i aptituds que garanteixin la idoneïtat respecte de la missió, les tasques i les responsabilitats dels llocs convocats, els aspirants hauran de realitzar una prova teoricopràctica, sobre el contingut del programa de temes que figura a l'annex 3 i el contingut funcional de l'annex 2 d'aquesta convocatòria. La puntuació màxima d'aquesta prova serà de 40 punts.

L'òrgan tècnic d'avaluació fixarà el temps per realitzar aquesta prova, que no podrà ser superior a 2 hores.

La data, l'hora i el lloc de realització de la prova es faran públics juntament amb la llista definitiva d'admesos i exclosos a què fa referència la base 10 d'aquesta convocatòria.

Queden exempts de realitzar aquesta prova i obtindran directament els 40 punts els candidats que pertanyin a la categoria de guaita.

4.2 Titulacions acadèmiques.

Es valoren les titulacions acadèmiques rellevants per als llocs de treball que es...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR