RESOLUCIÓ INT/492/2005, de 25 de febrer, per la qual es modifica la Resolució INT/350/2005, de 2 de febrer, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de cap de la Secció de Registres i Arxiu de la Direcció General del Joc i d'Espectacles (convocatòria de provisió núm. IT/005/05).
Sección | Concursos i Anuncis |
Emisor | e. a. de Jocs i Apostes de la Generalitat |
Rango de Ley | Resolució |
RESOLUCIÓ
INT/492/2005, de 25 de febrer, per la qual es modifica la Resolució INT/350/2005, de 2 de febrer, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de cap de la Secció de Registres i Arxiu de la Direcció General del Joc i d'Espectacles (convocatòria de provisió núm. IT/005/05).
Atès que s'ha detectat una errada a la Resolució INT/350/2005, de 2 de febrer, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de cap de la Secció de Registres i Arxiu de la Direcció General del Joc i d'Espectacles (convocatòria de provisió núm. IT/005/05), publicat al DOGC núm. 4326, pàgina 3363, de 18.2.2005;
De conformitat amb l'article 105 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener;
En ús de les atribucions que m'atorga l'article 1 de la Resolució INT/2028/2004, de 12 de juliol, de delegació de funcions de la consellera d'Interior en diversos òrgans del Departament,
Resolc:
Modificar la base 6.5 de l'annex 1 de la Resolució INT/350/2005, de 2 de febrer, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de cap de la Secció de Registres i Arxiu de la Direcció General del Joc i d'Espectacles (convocatòria de provisió núm. IT/005/05), de la manera següent:
on diu:
"Per tal d'acreditar aquest mèrit, els candidats hauran d'elaborar una memòria, que versarà sobre el contingut funcional del lloc a proveir, amb especial referència al règim de fiances, d'acord amb la informació que consta a la relació de llocs de treball i al manual d'organització, tenint en compte, especialment,el que consta a l'apartat 5 de l'annex 2.
"La memòria ha de constar de dues parts, una consistent en una anàlisi de les funcions del lloc convocat i una altra en un estudi o projecte de millora organitzativa o funcional. Aquest document ha tenir una extensió mínima de 25 pàgines i màxima de 40 pàgines DIN A4, a doble espai, i s'ha de presentar al president de la Junta de Mèrits i Capacitats, dins el termini màxim de 15 dies naturals a comptar de l'endemà de la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds. Així mateix, els candidats exposaran la memòria davant la Junta de Mèrits i Capacitats, sempre i quan aquesta ho consideri convenient, durant uns 30 minuts...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba