ORDRE de 20 de juny de 1990, de concessió de subvencions en el marc del programa de foment i promoció comercial per a l'any 1990.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament de Treball, Indústria, Comerç i Turisme
Rango de LeyOrdre

Atès que cal fixar els criteris de distribució i el procediment pels quals es farà efectiva la concessió de subvencions, i amb la finalitat que aquestes s'atorguin d'acord amb els criteris de publicitat i concurrència;

Ateses les disposicions vigents que resultin d'aplicació, i en exercici de les atribucions que m'han estat conferides,

Ordeno:

Capítol 1 Promoció de fires de mostres i salons sectorials o monogràfics que se celebrin a Catalunya

secció 1 D'àmbit superior al territori de Catalunya

Article 1

Es podran subvencionar, totalment o parcialment, els programes orientats a la promoció de les fires de mostres generals i a les fires o salons monogràfics, preferentment:

  1. Activitats orientades a promoure les fires com a plataformes de promoció comercial.

  2. Accions dirigides a captar visitants professionals de l'exterior.

  3. Accions orientades a la divulgació de coneixements i d'innovacions tecnològiques, de millora de la qualitat dels processos i del disseny en els productes.

Article 2

2.1 Els ajuts podran cobrir, com a màxim, el 20% del total del pressupost consolidat del certamen. 2.2 Per a l'atorgament dels ajuts es valorarà:

  1. La incidència del certamen sobre el sector o sectors implicats.

  2. L'interès general per a la promoció comercial.

  3. L'esforç propi de la institució sol·licitant.

secció 2 D'àmbit igual o inferior al territori de Catalunya

Article 3

Es podran subvencionar, totalment o parcialment, els programes de promoció del certamen i els projectes de millores en la gestió orientats a la projecció de la institució firal, o entitat organitzadora, com a plataforma de l'economia comarcal de Catalunya.

Article 4

4.1 Els ajuts podran cobrir, com a màxim, el 10% del total del pressupost del certamen, o, si s'escau, de la institució firal. 4.2 Per a l'atorgament dels ajuts es valorarà:

  1. Els efectes de promoció sobre l'àrea geogràfica implicada o sobre els sectors d'activitat econòmica del certamen.

  2. Una trajectòria d'activitats continuades de l'entitat o institució firal, i la seva difusió i projecció.

  3. El fet que la població sigui superior a 15.000 habitants o sigui cap de comarca.

  4. L'esforç propi de l'entitat sol·licitant.

Capítol 2 Foment de les actuacions col·lectives en matèria de promoció comercial i industrial

Article 5

Es podran subvencionar, totalment o parcialment, les activitats següents:

  1. Les accions i els programes orientats a la promoció empresarial dels sectors del tèxtil, de la pell, de la joieria i d'altres de manufacturers.

  2. La realització d'actes paral·lels a la celebració de fires i salons, degudament autoritzats, que contribueixin a crear un clima favorable per a la promoció dels...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR