ORDRE de 22 de maig de 1981, sobre les normes de funcionament del Registre de Clubs i Associacions Esportives, de la Direcció General de l'Esport del Departament de la Presidència.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament de la Presidencia
Rango de LeyOrdre

Atès el que disposa l'article 9.29 de l'Estatut d'Autonomia de Catalunya;

Atès el que disposa el Decret 264/1980, de 28 de novembre, de Reestructuració de la Direcció General de l'Esport, i l'Ordre de l'1 de desembre de 1980, creant el Registre de Clubs i Associacions Esportives;

Atès el que disposa l'article segon del Decret 10/1981 i d'acord amb les prerrogatives que, com a titular del Departament de la Presidència, em són pròpies segons les disposicions vigents,

Ordeno:

Article primer

- El Registre de Clubs i Associacions

Esportives consta de tres seccions, atesa la naturalesa i finalitat dels clubs i associacions esmentats.

  1. Secció primera.

    - S'hi inscriuen els clubs, associacions i entitats d'esport de competició.

  2. Secció segona.

    - S'hi inscriuen les associacions i entitats d'esport de lleure.

  3. Secció tercera.

    - S'hi inscriuen les Federacions Esportives.

Article segon

- El règim documental del Registre és el

següent:

  1. Llibre d'entrada.

  2. Fitxer de clubs i associacions esportives.

  3. Llibres auxiliars.

  4. Lligall de documents. Al llibre d'entrada es registren per ordre cronològic de sol·licitud i, numerats correlativament, els documents en què es basa la inscripció, amb indicació del nom del club o associació esportiva i de la referència necessària per a la seva identificació en el fitxer corresponent. Cada assentament es tanca en la data en què es practica, amb la signatura de l'encarregat, i el segell del registre. El fitxer es divideix en seccions, odenades alfabèticament, segons la naturalesa dels esports. Els clubs o assocacions esportives tenen una fitxa oberta per a cada una de les modalitats esportives que practiquen. Per facilitar la mecànca del Registre, cal que hi hagi tots els llibres auxiliars necessaris. Les sol·licituds i els altres documents que serveixen de base per practicar els assentaments, són arxivats en lligalls. Els llibres de Registre han de dur la diligència d'obertura, signada pel Director General, amb expressió dels folis que contenen, els quals han d'estar tots numerats i segellats.

Article tercer

- Al Registre s'hi practiquen els

assentaments següents: a) d'inscripció i b) de cancel·lació.

Article quart

- Per a la inscripció al...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR