RESOLUCIÓ GAP/60/2010, de 14 de gener, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular i d'un lloc de comandament a la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/001/10).

SecciónDiversos
EmisorDepartament de Governacio i Administracions Publiques
Rango de LeyResolució

RESOLUCIÓ

GAP/60/2010, de 14 de gener, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular i d'un lloc de comandament a la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/001/10).

Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de responsable de Recursos Humans i d'administrador/a del Casal de Gent Gran de Guineueta-Centre.

Els llocs esmentats consten a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.

En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,

Resolc:

.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió dels llocs de responsable de Recursos Humans i d'administrador/a del Casal de Gent Gran de la Guineueta-Centre a la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.

.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.

.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.

Barcelona, 14 de gener de 2010

P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)

Pep Mur i Planas

Director de Serveis

Annex 1

Lloc 1

Descripció del lloc de treball

.1 Característiques del lloc de treball

Nom del lloc: responsable de Recursos Humans.

Departament: Governació i Administracions Públiques.

Unitat directiva: Secretaria d'Acció Ciutadana.

Localitat: Barcelona.

Nivell: 23

Complement específic: 11.387,76 euros.

Horari: normal.

Tipus de lloc: singular.

Forma de provisió: concurs específic.

.2 Requisits de participació

Grup: A/B.

Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general.

Especificació de cossos: cos superior i cos de gestió.

.3 Coneixement de la llengua catalana

Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

.4 Contingut funcional

4.1 Missió:

Coordinar la gestió i l'administració de les qüestions de personal de la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques, d'acord amb les directrius del/de la superior jeràrquic/a i la normativa vigent, per tal de garantir el correcte funcionament dels serveis de personal de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

4.2 Finalitats/funcions:

  1. Detecta, valora i proposa les necessitats de personal de la SAC.

  2. Coordina la gestió de personal de la SAC.

  3. Organitza les tasques i les càrregues de feina de l'equip i estableix els procediments per dur-les a terme.

    4.3 Tasques bàsiques o activitats:

  4. Realitza les memòries justificatives relatives a sol·licituds d'increment de plantilla.

  5. Realitza les propostes de substitució de baixes, AP, vacances, hores sindicals, etc. del personal de la SAC dels equipaments.

  6. Realitza les memòries justificatives relatives a modificacions substancials de les condicions de treball, mobilitats funcionals, trasllats forçosos, etc.

  7. Realitza els qüestionaris de descripció de llocs de treball.

  8. Fa el seguiment de la selecció de personal de les diferents vacants publicades a EPOCA.

  9. Revisa els calendaris laborals del personal laboral que treballa als equipaments de la SAC.

  10. Rep visites presencials i consultes diverses dels diferents treballadors.

  11. Acull i acompanya el personal nou.

  12. Distribueix les tasques que desenvoluparan les persones en funció dels seus punts forts i de les disponibilitats del moment.

  13. Resol els problemes de personal en els centres per motius d'absència al treball per indisposició vetllant perquè el centre sempre estigui cobert.

  14. Controla les vacants de la SAC, places a funcionaritzar, reconversió de places, etc.

  15. Realitza els informes diversos sol·licitats per la Secretaria d'Acció Ciutadana i la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques.

  16. Atén telefònicament els treballadors de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

  17. Fa el seguiment i control de les sol·licituds de formació del personal de la SAC.

  18. Fa el seguiment i control de les hores extraordinàries realitzades pel personal de la SAC.

    .5 Altres característiques

    5.1 Coneixements bàsics:

    En planificació, gestió i administració de personal.

    En normativa de funció pública i de personal laboral.

    En el projecte EPOCA.

    5.2 Altres coneixements:

    En gestió de recursos humans i en l'estructura i funcionament de la Secretaria d'Acció Ciutadana.

    5.3 Experiència:

    En gestió de recursos humans.

    Lloc 2

    .1 Característiques del lloc de treball

    Nom del lloc: administrador/a del Casal de Gent Gran de Guineueta-Centre.

    Departament: Governació i Administracions Públiques.

    Unitat directiva: Secretaria d'Acció Ciutadana.

    Localitat: Barcelona.

    Nivell: 20.2.

    Complement específic: 6.844,68 euros.

    Horari: normal.

    Tipus de lloc: comandament.

    Forma de provisió: concurs específic.

    .2 Requisits de participació

    Grup: B.

    Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.

    Col·lectiu de cossos: administració general i alguns cossos d'administració especial.

    Especificació de cossos: cos de gestió d'administració general; cos de diplomatura, assistents socials.

    .3 Coneixement de la llengua catalana

    Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.

    .4 Contingut funcional

    4.1 Missió:

    Assumir la direcció tècnica i administrativa del centre: dirigir, coordinar i avaluar els diferents serveis, programes i activitats que es realitzin, d'acord amb la normativa vigent i les instruccions de la Secretaria d'Acció Ciutadana per aconseguir una...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR