RESOLUCIÓ GAP/60/2010, de 14 de gener, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular i d'un lloc de comandament a la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/001/10).
Sección | Diversos |
Emisor | Departament de Governacio i Administracions Publiques |
Rango de Ley | Resolució |
RESOLUCIÓ
GAP/60/2010, de 14 de gener, de convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular i d'un lloc de comandament a la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques (convocatòria de provisió núm. GO/001/10).
Al Departament de Governació i Administracions Públiques hi ha vacant el lloc de responsable de Recursos Humans i d'administrador/a del Casal de Gent Gran de Guineueta-Centre.
Els llocs esmentats consten a la relació dels llocs de treball vigent del personal funcionari de l'Administració de la Generalitat de Catalunya i la descripció dels llocs de treball que cal proveir ha estat inclosa en el manual d'organització del Departament de Governació i Administracions Públiques.
En conseqüència, d'acord amb el que estableix el Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció professional dels funcionaris de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i vist l'informe de la Intervenció Delegada,
Resolc:
.1 Convocar el concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió dels llocs de responsable de Recursos Humans i d'administrador/a del Casal de Gent Gran de la Guineueta-Centre a la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques, que es detalla en l'annex 1 d'aquesta Resolució.
.2 Aprovar les bases de la convocatòria que figuren en l'annex 2 d'aquesta Resolució.
.3 Les sol·licituds s'han de presentar, en el termini de 15 dies hàbils a comptar de l'endemà de la publicació d'aquesta Resolució en el DOGC, en el Registre General del Departament de Governació i Administracions Públiques (Via Laietana, 26, 08003 Barcelona); en el registre dels serveis territorials del Departament a Barcelona (Diputació, 303, 08009 Barcelona), Girona (Gran Via de Jaume I, 9, 17001 Girona), Lleida (Lluís Companys, 1, 25003 Lleida), Tarragona (Sant Francesc, 3, 43071 Tarragona) i les Terres de l'Ebre (Montcada, 23, 43500 Tortosa), o per qualsevol altre dels mitjans previstos en la Llei 30/1992, de 26 de novembre.
Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, les persones interessades poden interposar recurs potestatiu de reposició davant el director de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques, en el termini d'un mes a comptar de l'endemà de la publicació, o bé recurs contenciós administratiu, davant els jutjats contenciosos administratius, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació.
Barcelona, 14 de gener de 2010
P. D. (Resolució GAP/1416/2007, DOGC de 16.5.2007)
Pep Mur i Planas
Director de Serveis
Annex 1
Lloc 1
Descripció del lloc de treball
.1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: responsable de Recursos Humans.
Departament: Governació i Administracions Públiques.
Unitat directiva: Secretaria d'Acció Ciutadana.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 23
Complement específic: 11.387,76 euros.
Horari: normal.
Tipus de lloc: singular.
Forma de provisió: concurs específic.
.2 Requisits de participació
Grup: A/B.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: cossos o escales d'administració general.
Especificació de cossos: cos superior i cos de gestió.
.3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
.4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Coordinar la gestió i l'administració de les qüestions de personal de la Secretaria d'Acció Ciutadana del Departament de Governació i Administracions Públiques, d'acord amb les directrius del/de la superior jeràrquic/a i la normativa vigent, per tal de garantir el correcte funcionament dels serveis de personal de la Secretaria d'Acció Ciutadana.
4.2 Finalitats/funcions:
-
Detecta, valora i proposa les necessitats de personal de la SAC.
-
Coordina la gestió de personal de la SAC.
-
Organitza les tasques i les càrregues de feina de l'equip i estableix els procediments per dur-les a terme.
4.3 Tasques bàsiques o activitats:
-
Realitza les memòries justificatives relatives a sol·licituds d'increment de plantilla.
-
Realitza les propostes de substitució de baixes, AP, vacances, hores sindicals, etc. del personal de la SAC dels equipaments.
-
Realitza les memòries justificatives relatives a modificacions substancials de les condicions de treball, mobilitats funcionals, trasllats forçosos, etc.
-
Realitza els qüestionaris de descripció de llocs de treball.
-
Fa el seguiment de la selecció de personal de les diferents vacants publicades a EPOCA.
-
Revisa els calendaris laborals del personal laboral que treballa als equipaments de la SAC.
-
Rep visites presencials i consultes diverses dels diferents treballadors.
-
Acull i acompanya el personal nou.
-
Distribueix les tasques que desenvoluparan les persones en funció dels seus punts forts i de les disponibilitats del moment.
-
Resol els problemes de personal en els centres per motius d'absència al treball per indisposició vetllant perquè el centre sempre estigui cobert.
-
Controla les vacants de la SAC, places a funcionaritzar, reconversió de places, etc.
-
Realitza els informes diversos sol·licitats per la Secretaria d'Acció Ciutadana i la Direcció de Serveis del Departament de Governació i Administracions Públiques.
-
Atén telefònicament els treballadors de la Secretaria d'Acció Ciutadana.
-
Fa el seguiment i control de les sol·licituds de formació del personal de la SAC.
-
Fa el seguiment i control de les hores extraordinàries realitzades pel personal de la SAC.
.5 Altres característiques
5.1 Coneixements bàsics:
En planificació, gestió i administració de personal.
En normativa de funció pública i de personal laboral.
En el projecte EPOCA.
5.2 Altres coneixements:
En gestió de recursos humans i en l'estructura i funcionament de la Secretaria d'Acció Ciutadana.
5.3 Experiència:
En gestió de recursos humans.
Lloc 2
.1 Característiques del lloc de treball
Nom del lloc: administrador/a del Casal de Gent Gran de Guineueta-Centre.
Departament: Governació i Administracions Públiques.
Unitat directiva: Secretaria d'Acció Ciutadana.
Localitat: Barcelona.
Nivell: 20.2.
Complement específic: 6.844,68 euros.
Horari: normal.
Tipus de lloc: comandament.
Forma de provisió: concurs específic.
.2 Requisits de participació
Grup: B.
Mobilitat: Administració de la Generalitat de Catalunya.
Col·lectiu de cossos: administració general i alguns cossos d'administració especial.
Especificació de cossos: cos de gestió d'administració general; cos de diplomatura, assistents socials.
.3 Coneixement de la llengua catalana
Coneixement oral i escrit de la llengua catalana de nivell C de la Secretaria de Política Lingüística, o equivalent.
.4 Contingut funcional
4.1 Missió:
Assumir la direcció tècnica i administrativa del centre: dirigir, coordinar i avaluar els diferents serveis, programes i activitats que es realitzin, d'acord amb la normativa vigent i les instruccions de la Secretaria d'Acció Ciutadana per aconseguir una...
Para continuar leyendo
Solicita tu prueba