DECRET 306/1994, de 16 de novembre, de reestructuració de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya.

SecciónConcursos i Anuncis
EmisorDepartament de Governació i Relacions Institucionals
Rango de LeyDecret

L'estructura i les funcions de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya es regulen en el Decret 290/1990. Les necessitats organitzatives que s'han anat palesant en els darrers anys fan necessària una modificació de l'estructura orgànica de l'Escola i la redifinició de funcions d'alguns òrgans d'aquesta, per tal d'adequar-se a les noves polítiques de personal pel que fa a la selecció i a la formació. D'altra banda, les mesures de contenció de la despesa i de reducció de publicació de relacions de llocs de treball permeten i fan necessària una selecció i una formació molt més acurades i orientades a llocs de treball concrets.

Per tant, a proposta de la consellera de Governació i d'acord amb el Govern,

Decreto:

Article 1

Depèn directament del director de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya la Subdirecció General de l'Escola.

Article 2

Corresponen a la Subdirecció General de l'Escola les funcions següents:

  1. Cooperar amb el/la director/a de l'Escola en l'exercici de les funcions de gestió, direcció dels seus serveis i del personal, representació de l'Escola i substituir-lo/la si és necessari.

  2. Dirigir i coordinar les activitats de les unitats que en depenen.

  3. Realitzar les tasques de planificació, direcció i control de les activitats que hagi d'exercir l'Escola en l'àmbit de l'estudi i la difusió de les matèries relatives a l'administració i a la funció pública.

  4. Qualsevol altra funció que li encomani el/la director/a de l'Escola.

Article 3

De la Subdirecció General de l'Escola en depenen les unitats següents:

  1. El Servei de Selecció.

  2. El Servei de Formació.

  3. El Servei de Gestió Administrativa.

  4. La Secció d'Estudis i Documentació.

  5. La Secció de Publicacions.

Article 4

4.1 Corresponen al Servei de Selecció les funcions següents:

  1. Dur a terme l'estudi i la recerca de metodologies en l'àmbit de la selecció.

  2. Difondre i promoure les noves metodologies de selecció en els processos selectius per accedir a les administracions públiques de Catalunya.

  3. Definir i executar processos selectius que s'adeqüin a les necessitats organitzatives de l'Administració i als perfils professionals dels llocs de treball.

  4. Proporcionar el suport logístic i l'assessorament necessari als tribunals de selecció.

  5. Avaluar i dur a terme el seguiment de l'adequació...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR