DECRET 185/1990, de 16 de juliol, pel qual es defineixen les funcions del lloc de coordinador tècnic de relacions sindicals amb el personal no laboral de la Generalitat dins la Direcció General de la Funció Pública.

SecciónCàrrecs i Personal
EmisorDepartament de Sanitat i Seguretat Social
Rango de LeyDecret

Mitjançant el Decret 263/1989, de 9 d'octubre, es va reestructurar la Direcció General de la Funció Pública i es van establir els òrgans imprescindibles per a l'exercici de les tasques que li assignava la normativa vigent i es van atribuir a la Subdirecció General, entre altres, les funcions de cooperació en les relacions sindicals de personal funcionari. El complement i el desplegament d'aquesta estructura es van efectuar mitjançant l'Acord de Consell Executiu de 2 de febrer i 28 de maig de 1990, pel qual s'aprova el catàleg de llocs de treball i es preveu una plaça de coordinador tècnic de relacions sindicals, als efectes que assumeixi les competències específiques en matèria sindical.

Atesa l'experiència assolida, és necessari definir les funcions del lloc de coordinador tècnic de relacions sindicals, amb la finalitat d'establir els elements específics adients i adequats per al tractament de les qüestions sindicals, vistos el volum i la importància que han adquirit en l'Administració actual i per evitar que això pugui arribar a afectar el funcionament normal de la resta d'òrgans de la Direcció General.

Per tot això, a proposta del conseller de Governació i amb l'acord previ del Consell Executiu,

Decreto:

Article 1

L'exercici de les funcions en matèria de relacions sindicals del personal no laboral de l'Administració de la Generalitat correspon al coordinador tècnic de relacions sindicals, que depèn de la Direcció General de la Funció Pública.

Article 2

Especialment, correspon al coordinador l'exercici de les funcions següents:

  1. Participar, en representació de l'Administració, en les diferents meses de negociació i grups de treball que es constitueixin sobre personal no laboral de l'Administració de la Generalitat.

  2. Ser l'òrgan de comunicació amb els representants legals de personal.

  3. Elaborar i facilitar la informació que d'acord amb la normativa vigent s'hagi de trametre als òrgans de representació de personal funcionari o assimilat.

  4. Assessorar i informar en matèria sindical als diferents departaments i organismes de l'Administració.

  5. Participar en representació del Departament de Governació en els diferents òrgans amb presència sindical sobre assumptes socials.

  6. Coordinar el personal que se li assigni per a l'exercici de les seves funcions.

  7. Exercir les altres tasques no específicament assignades a altres òrgans que li encomani el director general.

Article 3

El...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR