EDICTE sobre bases de la convocatòria que han de regir el procés de selecció mitjançant concurs oposició per cobrir en règim laboral una plaça de tècnic/a auxiliar de biblioteca amb constitució de borsa de treball.

SecciónAdministració Local
EmisorAjuntaments
Rango de LeyEdicte

Mitjançant Decret d'Alcaldia de data 16 de gener de 2020, es van aprovar les bases de la convocatòria que han de regir el concurs oposició per la contractació del lloc de treball d'un/a tècnic/a auxiliar de biblioteca, amb constitució de borsa de treball, categoria professional C2, en règim de personal laboral temporal, a temps complert de 37,5 hores setmanals. La durada del contracte serà de 24 mesos a partir de la seva formalització.

El text de les esmentades bases es transcriu, íntegrament i de forma literal, a continuació.

El termini de presentació de sol·licituds començarà a comptar a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya, en el Butlletí Oficial de la Província de Barcelona i a la pàgina web municipal.

BASES QUE HAN DE REGIR LA CONVOCATÒRIA I EL PROCÉS DE SELECCIÓ, MITJANÇANT CONCURS OPOSICIÓ, PER COBRIR EN RÈGIM LABORAL TEMPORAL, UNA PLAÇA DE TÈCNIC/A AUXILIAR DE BIBLIOTECA, AMB CONSTITUCIÓ DE BORSA DE TREBALL.

PRIMERA. Objecte de la Convocatòria

És objecte de les presents bases la selecció de:

Denominació de la plaça Auxiliar de Biblioteca
Règim Personal laboral temporal
Unitat/Àrea Tècnic/a auxiliar
Categoria professional C2
Titulació exigible Ensenyament Secundari Obligatori (ESO) o equivalent
Sistema selectiu Concurs Públic
Núm. de vacants 1

Tanmateix es crearà una Borsa de treball a fi de cobrir de manera ràpida i àgil el lloc de treball quan aquest pogués quedar vacant temporalment a conseqüència de baixes per malaltia, maternitat...

Les tasques a realitzar seran, entre d'altres, les següents:

- Informar i assessorar al públic sobre aspectes d'ús i funcionament de la biblioteca, recursos i activitats al municipi.

- Ordenar el material de la biblioteca segons el sistema de classificació que s'utilitzi.

- Mantenir l'àrea de diaris i revistes.

- Prepara guies, dossiers i informació selectiva segons les necessitats de la biblioteca i amb el suport del/de la bibliotecari/a.

- Col·laborar en la recerca informativa amb els mitjans disponibles.

- Atendre l'estat i l'ordenació del material de la biblioteca.

- Atendre el funcionament i manteniment dels equipaments ofimàtics i audiovisuals i, assessorar al públic sobre l'ús d'aquests mitjans.

- Realitzar el recull de dades estadístiques i controlar les noves inscripcions a la biblioteca.

- Realitzar la gestió del préstec.

- Donar suport a les tasques administratives del centre.

- Realitzar els processos relatius a la gestió dels documents: registre, col·locació, magnetització, folrat, etc...

- Donar suport a les activitats culturals i de dinamització del servei.

- Donar suport a la gestió general de la biblioteca.

- I, en general, totes aquelles de caràcter similar que li siguin atribuïdes.

SEGONA. Modalitat del Contracte

La modalitat del contracte és la de règim laboral temporal, regulada per l'article 15 del text refós de la Llei de l'Estatut dels Treballadors, aprovat per Reial decret Legislatiu 2/2015, de 23 d'octubre. La durada del contracte serà de 24 mesos a partir de la seva formalització, i en règim de dedicació a temps complet de 37,5 hores setmanals.

La jornada de treball serà de 37,5 hores setmanals, fixant com a dia de descans el diumenge. L'horari de treball serà flexible, coincidint amb l'horari de la biblioteca.

Es fixa una retribució bruta anual de 21.633,22 euros, inclou el prorrateig de les pagues extraordinàries.

TERCERA. Condicions d'Admissió d'Aspirants

Per formar part en les proves de selecció, serà necessari reunir els requisits establerts en l'article 56 del Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, aprovat per Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre:

  1. Tenir la nacionalitat espanyola sense perjudici del que es disposa en l'article 57 del Text Refós de la Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat públic, aprovat per Reial decret Legislatiu 5/2015, de 30 d'octubre .

  2. Posseir la capacitat funcional per a l'acompliment de les tasques.

  3. Tenir complerts setze anys i no excedir de l'edat màxima de jubilació forçosa. Només per llei podrà establir-se una altra edat màxima, diferent de l'edat de jubilació forçosa, per a l'accés a l'ocupació pública.

  4. No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de qualsevol de les Administracions Públiques o dels òrgans constitucionals o estatutaris de les Comunitats Autònomes, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per a ocupacions o càrrecs públics per resolució judicial, per a l'accés al cos o escala de funcionari, o per exercir funcions similars a les quals exercien en el cas del personal laboral, en el qual hagués estat separat o inhabilitat. En el cas de ser nacional d'un altre Estat, no trobar-se inhabilitat o en...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR