DECRET 121/1999, de 4 de maig, de reestructuració parcial del Departament de la Presidència.

SecciónDisposicions Generals
Rango de LeyDecret

DECRET

121/1999, de 4 de maig, de reestructuració parcial del Departament de la Presidència.

Mitjançant el Decret 31/1998, de 4 de febrer, de reestructuració parcial del Departament de la Presidència, es va procedir a l’adequació de les seves estructures orgàniques i, entre d’altres modificacions, es van definir les funcions de la Direcció General d’Afers Interdepartamentals i de Relacions amb el Parlament com a centre directiu de seguiment dels plans i programes d’actuació de govern, a les quals es van afegir funcions referides a les relacions de l’Administració amb el Parlament i del Departament de la Presidència amb altres institucions i entitats.

L’execució de les tasques encomanades a la Direcció General d’Afers Interdepartamentals i de Relacions amb el Parlament ha posat de manifest la necessitat de procedir a una reordenació de la seva organització actual, mitjançant la creació d’un òrgan actiu que exerceixi les funcions de suport i assistència a la direcció i de comandament, coordinació, impuls i planificació pròpies d’una subdirecció general.

De conformitat amb el que s’ha exposat, atès el que estableix la Llei 13/1989, de 14 de desembre, d’organització, procediment i règim jurídic de l’Administració de la Generalitat, a proposta del conseller de la Presidència i d’acord amb el Govern,

Decreto:

Article 1

Es crea la Subdirecció General d’Afers Interdepartamentals, que queda adscrita a la Direcció General d’Afers Interdepartamentals i de Relacions amb el Parlament.

Article 2

Corresponen a la Subdirecció General d’Afers Interdepartamentals les funcions següents:

a) Donar suport i assistència en el compliment dels objectius que té plantejats la Direcció General, com també en el seguiment de les actuacions a través de l'anàlisi periòdica del quadre de comandament.

b) Portar a terme la recollida, la selecció i el tractament de la informació dels diferents departaments en relació amb el seguiment de l’acció de govern.

c) Impulsar la creació i aplicació dels sistemes d’informació sobre l’acció de govern.

d) Coordinar el seguiment de l’execució de les actuacions departamentals.

e) Prestar assistència tècnica i administrativa al director general pel que fa a l’execució de les funcions de relacions del Govern amb el Parlament i de seguiment del control...

Para continuar leyendo

Solicita tu prueba

VLEX utiliza cookies de inicio de sesión para aportarte una mejor experiencia de navegación. Si haces click en 'Aceptar' o continúas navegando por esta web consideramos que aceptas nuestra política de cookies. ACEPTAR